close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניקוי גרנוליט

מערכת שורשה חשוון, תשפב11/10/2021

ברבות מחצרות הבתים, השבילים והכניסות ברחבי הארץ נמצא משטחי גרנוליט המחפים את הרצפה

תגיות:
צילום: pexels

הגרנוליט מטבעה ובגלל מיקומה בשטח צוברת לכלוכים קשים שלעיתים רבות הסרתם היא משימה לא פשוטה השמורה לאנשי מקצוע בלבד. הגרנוליט בגלל מבנהו העשוי בטון בתוספת אבני נחל קטנים משטח מלא בחריצים המתמלאים לכלוך ואבק רב ולכן משטח הגרנוליט צריך ניקוי יסודי לעיתים קרובות כדי לשמור על מראה אסתטי ונעים לעין.

איך מנקים משטחי גרנוליט?
השיטה הטובה והנפוצה ביותר לניקוי גרנוליט היא באמצעות ניקוי בלחץ מים גבוה מאוד, בשיטה זאת זרמי מים חזקים במיוחד בעוצמה של 200-600 בר מותזים על הגרנוליט ומגיעים לכל

צילום: pexels
חריץ ושקע במשטח וכך מסירים ביעילות ובמהירות את כל הכתמים הקשים מהגרנוליט, כדי לשפר עוד יותר את אפקט הניקיון רצוי לנקות את הגרנוליט עם לחץ מים גבוה שמגיע לטמפרטורת חום של עד 100 מעלות.

ניקוי גרנוליט לרוב אינו מצריך שימוש בחומרי ניקוי ובחומצות וזאת רק במידה וקבלן הניקיון עובד עם מכשירי לחץ מים עוצמתיים במיוחד המשלבים לחץ מים גבוה עם טמפרטורה גבוהה ודיזות ייעודיות.

חשוב מאוד - ניקוי משטח גרנוליט עם חומצה לא מומלץ בכלל! משטח גרנוליט אשר נוקה עם חומצה יראה בהתחלה נקי ומבריק אבל תוך ימים אחדים תראו על גבי הגרנוליט כתמים והבדלי צבע אותם לא ניתן לתקן, על כן יש לנקות גרנוליט אך ורק ע"י לחץ מים גבוה ובשימוש חומרים אקולוגים לכל היותר .

איך בוחרים ספק לניקוי רצפת גרנוליט?
בעת בחירת ספק לניקוי רצפת גרנוליט יש לשים לב למספר פרמטרים :
ראשית שמדובר בספק מנוסה ומקצועי בעל הכשרות וביטוחים
שהציוד שאיתו הוא עובד הוא מתקדם ואיכותי
שיטת ניקיון אקולוגית מהווה יתרון משמעותי
מחירים הוגנים ותמורה שווה למחיר

כמה נשלם עבור שירות ניקוי לגרנוליט?
מחיר ניקוי גרנוליט משתנה בהתאם למיקום המשטח, גודל המשטח ואופי הלכלוך , גרנוליט אשר מוכתמת בכתמי שמן קשים תצריך עבודה מרובה ועל כן מחיר ניקוי גרנוליט מחיר כזה יעלה יותר ממשטח בעל כתמים קלים יותר.

בהערכה גסה ניתן לומר שניקוי גרנוליט ע"י בעל מקצוע איכותי ומנוסה יעלה סדר גודל החל מ15 ש"ח למטר, כמובן שמחיר זה משתנה בהתאם לגודל המשטח, מיקומו, רמת הלכלוך בו, וכמובן הציוד איתו עובדת חברת הניקוי בלחץ מים אותה תבחרו .

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה